odchudzanie tylko

Szybko schudnąć, odchudzając się tylko dwa dni w tygodniu?

Odchudzanie może być prawdziwą katorgą

Codzienne planowanie posiłków, treningi, liczenie gramów tłuszczu, węglowodanów, zjadanych kalorii, odmawianie sobie smakołyków i ulubionych potraw… nic dziwnego, że tak wiele kobiet sięga po kilkudniowe diety i szuka szybkich rozwiązań- dobrze wiemy, że bardzo trudno jest wytrzymać na katorżniczej diecie dłużej niż dwa tygodnie.

Tymczasem rozwiązanie może być zupełnie inne

Amerykański serwis Prevention zaproponował niedawno inne podejście. Jeżeli zrezygnujesz z 650 kcal przez dwa dni w tygodniu, w ciągu tygodnia zaoszczędzisz 1300 kcal. W połączeniu z treningiem 2 razy w tygodniu pozwoli Ci to schudnąć 1-2 kilogramy w ciągu miesiąca. Oczywiście, nie powinnaś się zbytnio przejadać  w pozostałe dni, by nie zrujnować osiągniętych efektów.

Dobrze także, by dwa „odchudzające” dni nie następowały zaraz po sobie- dzięki temu ograniczysz ryzyko spowolnienia przemiany materii, które towarzyszy niestety każdej diecie.

Dla większości kobiet, które nie ćwiczą w ogóle i źle się odżywiają, dodatkowo spowalniając metabolizm niezdrowymi, krótkotrwałymi dietami, ten sposób odchudzania może zdziałać cuda.

Co ciekawe  badania wykazały, że zastosowanie tej prostej sztuczki nie tylko pozwala stosunkowo szybko i bezboleśnie schudnąć, ale także ogranicza ryzyko zachorowania na raka piersi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *